Arriba el bon temps i ja es fa difícil passar tot el cap de setmana a casa amb la canalla, que desborda energia i té ganes de saltar, córrer, caminar, descobrir nous indrets.
Mares, pares si esteu en aquesta situació i gaudir de la natura i d’una aventura emocionant amb els vostres fills és l’hora de visitar Fulleda i el nostre fantàstic entorn natural; ja teniu la solució, no cal que busqueu més. Al nostre terme municipal comptem amb més de 500 quilòmetres de rutes senyalitzades i autoguiades de diferents nivells de dificultat per a les donar resposta a les vostres necessitats de sortir a la natura.
Us presentem quatre rutes amb dificultats similars de 2.9, 3, 6 i 10 quilòmetres en modalitat rutes a peu (familiars). El recorregut de 2.9 quilòmetres es pot fer sense problemes amb nens, però sense carrets, ja que un 90% del recorregut és per senders. La ruta de 3 quilòmetres és 100% familiar i és apta per fer-la amb carrets per infants de roda alta, amb només un tram de baixada de difícil progressió (a causa de les pedres que podem trobar al camí) al sortir de Fulleda i abans d’arribar a la Font del Poble. La ruta de 6 quilòmetres també la podem considerar familiar on hi podrem trobar uns trams amb senders molt divertits. Aquesta ruta també visita la Font d’en Solà, una font curiosa i singular, un magnífic lloc per parar a observar la natura i l’entorn, amb fantàstiques vistes a Fulleda. La ruta de 10 quilòmetres transita integralment per camí ample, sense trepitjar senders. És el recorregut curt d’una de les edicions passades de la Marxa Heroica, aquesta també l’hem classificada com a una ruta familiar.
Amb aquestes rutes teniu una fantàstica oportunitat de descobrir alguns dels camins, senders i fonts del terme de Fulleda, des dels més petits amb un passeig familiar de 3 quilòmetres fins als que són més exigents amb un recorregut de 15 quilòmetres que et permet descobrir bona part del terme de Fulleda que podeu trobar en aquest enllaç.